Assalamuailaikum , My Name Mohd. Khairul Ikhwan , Just call me Khai Or Apeks . 18 y/o . 25 February 1995 . Ipoh Perak . Single Fullstop !

Sunday, January 1, 2012

Oh my God !


Kisah benar 2012 , Pada pukul 2.50a.m , Sedang asyik mengayuh sambil melayan lagu skrillex bersama Floppy Candy , melalui jalan mcd ke kg melayu , tibe2 aku sendiri ternampak satu LEMBAGA putih sedang asyik duduk membelakangkan kami , di satu dahan pokok . Aku tergamam sebentar , lalu bermula la satu perbualan setelah hampir 3 minit diam ..

Aku : "Flopp , aku tidur ruma kaw bole ?"
Flopp : "tidur lah "
Aku : "Walaupun mak aku panggil balik , aku tetap nk tidur ruma kaw, Sebab aku dah nampak td !!"
Flopp : Beliau tahu ape yg dimaksudkan lalu bertanya "kat mana ? "
Aku : Kerana ingin kan kepastian lalu berkata "nak tgk ? jum" #takut2 berani O.O"

Lalu aku pergi ke pokok itu semula , depan sikit dan berhenti di depan Sate Kajang medan gopeng . Tidak sempat nak tnjuk , yeahh , floppy dah nmpak ! tapi dari jauhh , kami tak kenal psti lagi , jelas nmpak kerana Warna cerah nya iaitu putih :)
target aku masa tu benda perak dah lusuh tersangkut or what , tapi satu yg aneh kerana ternampak rambut yg agak pnjang berjuntai . Kerana ingin tahu , lalu di tmpt itu semula . YES ! memang tak syak lagi ! Kak limah la tu ! kan flopp ? flopp yg gile gi pndng lama2 , sedar2 aku dah kedepan dah ! mash comp la cite die . Jantung dah jatuh ke perut siot ! then tak silap kami , mase kami kat sate kajang tu , benda tu ada pndng kami , then die bt mcm biasa , aduii , lemahh !! Esok nak ketempat tu balik coz nak pastikan ape kah itu >.<"


post signature