Assalamuailaikum , My Name Mohd. Khairul Ikhwan , Just call me Khai Or Apeks . 18 y/o . 25 February 1995 . Ipoh Perak . Single Fullstop !

Wednesday, January 18, 2012

That is my fake smile only


Hye all .
Btw my name is Mohd.Khairul Ikhwan Bin Raman Ali .
Can call me khai or apeks
17 Years old for this year. :')
Ipoh.
Hmm hidup korang happy kan? tak macam khai ,
Selalu sedih . punca cinta sejati yg teramat serius kat sorang insan tu.
lagi pun cerita tu dah lama berlalu . 
tapi perit die sampai sekarang terasa .
Alahai T.T malang betul hidup ini :'/
but nevermind , coz khai suke tgk org bahagia dari khai . 
Macam kate2 member aku sorang ni <3
"
bila kita bahagia...jgn lupa 1ary kita akn sediyh...n
bila kita sediyh...jgn lupa..1day kita akn bahgia selamanya....♥ ♥ ♥"
Sorry , just copy ^^ Hihi
Luaran aku nmpak happy , but act , bile aku ade ditempat2 yg aku 
ada kenangan dgn die . mesti aku sedih :'/
Ini sekadar luahan hati . sekadar pengajaran :')
Kbye <3


post signature