Assalamuailaikum , My Name Mohd. Khairul Ikhwan , Just call me Khai Or Apeks . 18 y/o . 25 February 1995 . Ipoh Perak . Single Fullstop !

Monday, November 11, 2013

I love you until my last breath .

Assalamuailaikum , Hm apalah nasib . Rasa mls nak ada wanita dalam hidup ni smpai tiba masanya . Tapi hati yg memilih . Kita tak boleh halang . Tak semua yang kita nak kita boleh dapatkan ? Hm now aku dah kehilangan dia :'( cepatnya Allah tarik jodoh aku . Tapi Allah baik , mungkin Allah nak tunjuk kan aku org yg lebih lyak untuk dia . Kadang2 kita terpaksa korbankan kebahagiaan kita demi lihat org yg kita sayang bahagia . Walaupun bersama org lain . Aku ni susah nak faham org . Ye tu la ramai perempuan suka ckp dekat aku . Ades :') aku trima semua ni . Allah jadikan aku . Tp aku tk pnh slah kan Dia . Sebaliknya bersyukur aku dilahirkan sempurna dimuka bumi ini tanpa cacat cela . Lalu diberi hati dan perasaan untuk aku serahkan kepada org yg btul2  trima aku .

Iloveyou , jaga diri , takecare !

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway